HUBUNGI SAYA

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH LAH MENGHUBUNGI TERUS SAYA DI TALIAN 0134928465 (FAIZAL)

cendawantimur ent adalah syarikat milikkan tunggal,oleh itu saya tidak ada melantik sebarang rakan kongsi atau egen untuk segala urusan mengenai cendawantimur ent..

jika ada individu atau kumpulan yang mengunakan syarikat cendawan timur untuk berurusan di harap rakan rakan dapat melaporkan kepada saya dengan segera.terima kasih
Post info


Comments 1


Author: FAIZAL IBRAHIM






pada 13/7/2010 saya dan a.nor (mega mushroom) telah ke Kilang Pak Syed,melaka untuk mengambil mesin mixer yang telah di tempah..perjalanan tanpa henti memang meletihkan..bertolak dari kelantan..terus kemelaka..ambil mesin terus pulang kelantan balik.. mahu terbalik mata!!!

macam biasa pak syed menyambut kedatangan kami dengan penuh mesra dan bersemangat..walaupun hujan lebat..saya dan abg nor mengucapkan terima kasih atas layanan tersebut..

di sini saya sertakan beberapa gambar sekeliling kilang pak syed yang sememangnya serba lengkap..bukan senang nak tgk orang melayu dapat berdiri sama tinggi dengan bangsa lain..yang paling best.. pekerja pak syed memang 1 malaysia.. melayu,cina..india(tp rasanay bangla).cayalah

selamat maju jaya kepada pak syed!!!

1 ulasan:


  1. Salam, terima kasih ko demo dan Abg. Nor, nanti bila demo mari lagi kito kena ikan bakar, hari tu tok sempat kito. Terima kasih sekali lagi kerana sepport kawe. Wassalam.

Catat Ulasan

cendawan @facebook

Catatan Popular

Dikuasakan oleh Blogger.