HUBUNGI SAYA

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH LAH MENGHUBUNGI TERUS SAYA DI TALIAN 0134928465 (FAIZAL)

cendawantimur ent adalah syarikat milikkan tunggal,oleh itu saya tidak ada melantik sebarang rakan kongsi atau egen untuk segala urusan mengenai cendawantimur ent..

jika ada individu atau kumpulan yang mengunakan syarikat cendawan timur untuk berurusan di harap rakan rakan dapat melaporkan kepada saya dengan segera.terima kasih
Post info


Comments 1


Author: FAIZAL IBRAHIM


rata rata di kelantan dan terengganu,kapur juga menjadi satu masalah utama..dlm tahun ini kami mendapati kapur pertanian biasa yang digunakan untuk industri cendawan telah merosot kualitinya.. kami dapati terdapatpengeluar kapur pertanian ini mencampurkan pasir,untuk menambahkan berat,ianya amat malang pada industri cendawan.

oleh itu kami tiada pilihan lain,selain daripada membeli kapur dari pembekal luar,seperti sedia maklum kapur jenis HYDRATED LIME adalah kapur yang disyorkan untuk industri cendawan,kapur jenis ini amat sukar didapati di negeri pantai timur...

kepada rakan rakan pengusaha cendawan di kelantan atau di terengganu yang berminat utk membeli kapur tersebut boleh hubungi saya untuk tempahan..

1 ulasan:


  1. kapur ni untuk pertanian kn.. ermm nak ty sikit ni kapur hasil dr malaysia ker ? ada tak jenama lain yg asalnya dr kilang malaysia. :)_ tQ

Catat Ulasan

cendawan @facebook

Catatan Popular

Dikuasakan oleh Blogger.